marți, 14 septembrie 2010

Prostia...

...in multele ei forme poate fi intalnita aproape peste tot. Pe strada, in tramvai, autobuz sau nava spatiala; la locul de munca, la ghiseu la institutiile publice, in parc sau in cercul tau de prieteni. Eu unul m-am obisnuit cu ea si am incercat sa fac un pact cu dansa. Incercam sa ne ignoram; partea naspa e, ca oricat m-as chinui, a dracului nenorocita se arata peste tot. Insa tot reusesc sa fac o eschiva doua si sa ma feresc asa fel incat sa nu-mi fiarba creierii din cauza ei.
Bai, da' si cand vrea sa iti demonstreze cat e ea de a dracului si iti trimite toti reprezentantii ei mai de seama pe cap in decurs de cateva ore...pur si simplu trebuie sa te dai batut. Azi am plecat de la serviciul propriu si personal cu un zambet idiotic pe moaca de se holba tot centrul la mine. Radeam ca boul ca sa nu plang, ca de plangeam era mai rau.
Si acuma intreb si eu, ca intrebarile inca nu se impoziteaza: Cu ce sunt eu de vina fratele meu daca voi nu sunteti in stare sa va tineti pe picioare, sa salutati, sa va concentrati aia doi neuroni asa incat sa nu spuneti tampenii, sa pricepeti evidentul, sa adunati doi cu doi sau sa va descheiati la slit(fermoar) inainte(pentru voi cei multi: inainte= mai intai) sa va pisati?... si asa mai departe.

Am scris...ca sa ramana scris...eu...stiti voi cine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu