luni, 13 septembrie 2010

In loc de...

...scaun, zic eu sa luati o buturuga si sa va asezati pe ea ca sa fie mai tare. Da' stiti de ce? Ca sa va obisnuiti cu raul d-aia. Ca de-o fi bine va obisnuiti repede la loc, iar de-o fi rau, macar o sa fiti gata invatati.
Zicea cineva ca scriem doar ca sa ramana scris; nici asta nu stiu daca e bine, ca atunci cand scrii ti se pare misto, si a doua zi cand citesti te iei cu mainile de cap...
Eu de fapt n-am avut nimic de spus(si totusi am spus ceva, ceea ce ma face sa ma gandesc serios la o cariera politica), insa entuziasmul mi-a dat ghes sa butonez aiurea in tramvai(e doar o vorba, n-am scris in tramvai, n-am nici iPhone si nici iPad desi sunt misto amandoua).
Mai rabdati oleaca, ne dregem vocile si pocnim degetele si sa vezi atunci aberatii ce se vor revarsa mai ceva ca apa in pasaj la Muncii in Bucale cand ploua un pic mai tare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu