joi, 16 septembrie 2010

Aroganta maxima

Ieri mi-a atras atentia o stire despre si dinspre Parlamentul Romaniei: Varsta de pensionare va fi de 65 de ani. Nu ca nu m-as fi asteptat la asta, pentru ca a fost deja anuntata intentia asta de ceva vreme.
In luna martie am citit un articol (pe care, bag de seama, nu l-au citit si guvernantii) foarte interesant pe tema aceasta.
Concluziile sunt tragice: desi vom munci toata viata pentru a ajunge la pensie, multi nu vom prinde decat vreo doi-trei ani (in cel mai bun caz)!
Eu propun ca domnul Presedinte sa nu promulge aceasta lege. Mai degraba, daca tot e sa isi bata joc de noi, sa ne faca aroganta maxima si sa modifice varsta de pensionare la 69 de ani! Macar asa poti spune ca lucrezi toata viata pentru a ajunge la un sais'noua cu pensia! Doamne fereste sa nu ramana pensia datoare! Aia se numeste sais'opt!

Am uitat sa specific ca regula de fata nu se aplica si lui Silviu, ca doar el va iesi la pensie in Ceska Republika!
V-am salutat,
Cristi

Un comentariu:

  1. daca ai inceput sa lucrezi pe la 20 de ani pana la 65 de ani inseamna 45 de ani de munca si cam 1350 de zile de concediu ed odihna adica aproximativ 4 ani de concediu intr-o viata de om. nu luam la socoata weekendurile care sunt date de la mama natura...inca...pana o sa urmeze sa platim impozit mai mare pentru ca stai acasa in weekend!

    RăspundețiȘtergere