luni, 13 septembrie 2010

In locul acesta ...

... se vor naste multe idei, vor fi ingropate multe controverse, vor fi lansate presupuneri, vor fi anulate supozitii etc. Lista ar putea continua, insa au enumerat cateva aspecte ante-postatorii mei.
Ce este cel mai important de spus despre acest proiect nascut astazi? Ca o mana de fosti colegi de facultate, actuali prieteni (mai mult in mediu on-line, datorita distantelor ce ne despart si a job-urilor, bata-le vina!) si viitori moguli de media, reusesc, dupa aproape sapte ani (in livret), sa isi indeplineasca visul de studenti - Revisteria!
Pentru ca vorba lunga e saracia omului si averea politicienilor la care tinde Silviu, va las pentru ziua asta si va doresc sa Revisterim impreuna!

PS1: Daca Silviu va candida la vreo functie publica, promit sa ii donez boii de la tricicleta fetitei mele, cheile de la cutia postala a blocului si bloc-notes-ul meu din facultate, pentru sediul de campanie.
PS2: Eu am trecut cu fruntea sus, precum intaiul mariner, si printr-o criza de fiere. Supraliciteaza cineva cu o criza de sciatica?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu