joi, 20 ianuarie 2011

Motivul pentru care imi plac sarbii

Mi-am amintit de asta cand m-a sunat o colega sa ne intalnim si sa discutam despre intalnirea de 10 ani de la absolvirea liceului.
Eram in clasa a noua cand SUA a atacat Serbia si purtam in ziua aceea o tinta in piept, ca si modalitate de a-mi arata solidaritatea fata de poporul sarb. Chiar am luat un 4 la matematica pentru asta!
Sa revenim la suboect - motivul pentru care imi plac sarbii este acesta:


Mai tineti minte? Cand au doborat avionul invizibil, bijuteria USAF, pentu a-l expune in piata din Beograd cu mesajul de mai sus! Cata aroganta, cat tupeu, cata jovialitate din partea unui popor ingenunchiat, care isi numara mortii cum isi numara Nastase ouale!
О Боже! Хтео сам да се српски!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu