joi, 20 ianuarie 2011

10 lucruri pe care nu le-as lua cu mine....

...daca as naufragia pe o insula pustie:
  1.  Filmul "Naufragiatul", pentru ca m-as demoraliza si mai tare!
  2. Etnobotanice - nu cred ca am nevoie de ajutor sa o iau razna pe o insula pustie!
  3. Prezervativele - pentru ca, LOGIC!, fiind pustie insula, nu am cu cine sa le folosesc!
  4. Aparatul de ras - pentru ca nu am pentru cine sa ma fac frumos!
  5. Conserve de peste - pentru ca gasesc indeajuns peste in Ocean!
  6. Familia - daca eu sufar ca sunt naufragiat, ei ce vina au?
  7. GPS-ul - pentru ca ar ramane fara baterie pana sa imi fie de folos. Iar tiparii nu mai vand curent din cauza crizei. Cica e prea ieftin KW la ei!
  8. Cartea de munca - pentru ca oricum nu mai imi e de folos de anul asta si pentru ca as avea timp sa meditez la salariul meu!
  9. Cardul bancar - nu prea cred ca voi avea unde sa il folosesc! Se stie ca urangutanii de pe insulele pustii vand banane doar cash!
  10. Pe Boc - asta ar fi in stare sa refuze imbarcare, in cazul fericit ca vom fi salvati, pentru ca nu a terminat de reformat insula!


Nota: Stiu ca suna stupid sa iti propui sa iei sau nu ceva cu tine cand NAUFRAGIEZI, adica se intampla ceva neprevazut. Deci, vorba aia, ori suntem naufragiati, ori nu mai suntem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu